ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ


Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν- παρεμπιπτόντως- στα ξεχασμένα πεζοδρόμια της Βασ. Όλγας, από την οδό Δελφών μέχρι τα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς, την οδό Αιγαίου δηλαδή.

Και γιατί επανέρχομαι;

Έχω αρχίσει να θυμώνω, ίσως και κυρίως για την απερίγραπτη συμπεριφορά των οδηγών που σταθμεύουν στα πεζοδρόμια, μια και δεν υπάρχουν εμπόδια, με τρόπο εξοργιστικό περιφρονώντας όχι μόνο τους πεζούς, αλλά και τις μητέρες με καροτσάκια που υποχρεώνονται να κατεβούν στην  άσφαλτο, με τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται, αλλά και τους ανθρώπους με δυσκολίες στο περπάτημα.


Στο ερώτημα γιατί αυτή η περιοχή ξεχάστηκε την εποχή που ο Βασ. Παπαγεωργόπουλος ανακατασκεύασε το σύνολο των πεζοδρομίων της λεωφόρου, εκτός από το τμήμα αυτό δεν μπόρεσα να δώσω ποτέ απάντηση.

Η είσοδος στην περιοχή της εγκατάλειψης. Μην παρεξηγείτε την κατασκευή. Είναι μόνο για τα λίγα πρώτα μέτρα.
Επρόκειτο φαίνεται για κάποιο περίσσευμα υλικών
Η κόκκινη περίφραξη προειδοποιεί για κάποια κατεδάφιση, που εκκρεμεί εδώ και μήνες..


Ούτε και στο ερώτημα, γιατί μετά από τόσα χρόνια δεν υπήρξε σχετικό ενδιαφέρον του Δήμου, έχω απάντηση.

Τις τελευταίες ημέρες προστέθηκε ένα ακόμη πρόβλημα.

Οι εργασίες του Μετρό δίπλα στην π. Ναυτική Διοίκηση Βορείου Αιγαίου, απαίτησαν φαίνεται μια επέκταση του αποκλεισμού ακόμη και μέσα στην λεωφόρο καλύπτοντας σχεδόν δύο λωρίδες κυκλοφορίας.



Δεν υπήρξε όμως καμιά πρόνοια για την κίνηση των πεζών, που ξαφνικά βρίσκονται μπροστά σε έναν αδιαπέραστο τοίχο, χωρίς καμιά δυνατότητα ακόμη και χρήσης της ασφάλτου, και το χειρότερο, χωρίς να μπορούν να ελέγξουν την κίνηση των  αυτοκινήτων.

Πρέπει συνεπώς να επιστρέψουν πίσω, στο φανάρι της οδού Πλούτωνος, να περάσουν απέναντι  να συνεχίσουν μέχρι να  να προσπεράσουν τα φράγματα του μετρό για να επιστρέψουν και πάλι στην πλευρά του πεζοδρομίου που χρειάζονται.



Μια απλή ματιά στον Ευρωπαϊκό Χάρτη των Δικαιωμάτων του Πεζού, μπορεί να πείσει τον καθένα για τις κραυγαλέες  παρανομίες συντελούνται εκεί.

Τα πεζοδρόμια στην περιοχή αυτή κατασκευάστηκαν από τους εργολάβους όταν έκτιζαν τις πολυκατοικίες για αυτό και μπορεί κανείς να δει κάθε είδους πλακόστρωση, ή και σκέτο μπετόν, διαφορετικά επίπεδα πεζοδρομίου,  τμήματα με πρόχειρο και κακοκατασκευασμένο μπετόν, ακόμη και γυμνά τμήματα με χώμα, στο σύνολο τους  φθαρμένα ή  κατεστραμμένα στην διάρκεια  των δεκαετιών από την αρχική τοποθέτηση τους.
Ούτε συζήτηση φυσικά για ράμπες.  



Προσπαθώ να βρω μια απάντηση όχι στο ερώτημα γιατί δεν επεκτάθηκε και στο τμήμα αυτό η ανάπλαση των πεζοδρομίων,  αλλά γιατί ξεχάστηκε τελείως.

Γιατί δεν βρήκε θέση σε κάποιο από τα πολλά Προγράμματα Τεχνικών Έργων του Δήμου που ακολούθησαν  μέχρι σήμερα;


Το βέβαιο είναι ότι τα προβλήματα χειροτερεύουν ,η ταλαιπωρία των πεζών συνεχίζεται, οι αυθαιρεσίες και οι παρανομίες αυξάνονται και άρα  οι ευθύνες των αρμόδιων οργανισμών και φορέων πολλαπλασιάζονται.


Υπάρχουν τουλάχιστον κάποιες πειστικές απαντήσεις;

Σχόλια