Από τα απίστευτα και όμως αληθινά της Θεσσαλονίκης.



Συνέβη το αδιανόητο
Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχ. Λιάπης υπέγραψε υπουργική απόφαση για την είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.

Δηλαδή το μόνο ουσιαστικό μέτρο των τελευταίων ετών, για την εξυπηρέτηση των πολιτών, τον περιορισμό της μόλυνσης, την ορθολογική οργάνωση των συγκοινωνιών και φυσικά την μερική, άλλά ουσιαστική ανακούφιση της πόλης από το κυκλοφοριακό χάος, τινάζονται στον αέρα και το εξοργιστικό η ρύθμιση αυτή αφορά αποκλειστικά και…προνομιακά την Θεσσαλονίκη!..

Τι σημαίνει η είσοδος των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, κατά παγκόσμια πρωτοτυπία βέβαια,, το καταλαβαίνει και ο πλέον αδαής περί τα κυκλοφοριακά πολίτης.

Τι σημαίνει, το ακόμη χειρότερο, δηλαδή το δικαίωμα των ταξί να επιβιβάζουν και αποβιβάζουν πελάτες μέσα στις λεωφορειολωρίδες και φυσικά να αναζητούν με εκείνη την εξοργιστική βραδυπορεία και τις σχετικές συζητήσεις, το δεύτερο και τρίτο αγώγι, θα το ζήσουν σε όλο του το μεγαλείο οι άτυχοι πολίτες, που επιλέγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς από ανάγκη, ή επιλογή τρόπου ζωής.

Ποιες ήταν οι αντιδράσεις στο μέτρο αυτό και από πού προήλθαν;
Έχει σημασία να τους αναφέρουμε

Ο πρόεδρος του Σωματείου ιδιοκτητών ταξί Κώστας Γιαννάκης:

«Η είσοδός μας στις λεωφορειολωρίδες αποτέλεσε πάγιο αίτημά μας. Η απόφαση του κ. Λιάπη μας ικανοποιεί, καθώς είναι προς το συμφέρον των πολιτών και συνεπάγεται εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων»..

Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ:

«Ο κ. Λιάπης αποδεικνύει ότι δεν σέβεται τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Είναι αδιανόητο να λαμβάνεται μονομερώς μια υπουργική απόφαση, χωρίς προηγουμένως να έχουν κληθεί οι φορείς της πόλης, οι οποίοι εκτελούν την αστική συγκοινωνία μεταφέροντας καθημερινά 500.000 Θεσσαλονικείς».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιάννης Τσούφης.

«Εκτιμώ ότι ο ΟΑΣΘ θα επηρεαστεί αρνητικά ως προς τις ταχύτητες των λεωφορείων και την υλοποίηση των δρομολογίων. Παρ όλα αυτά δεν θα προδικάσουμε κανένα αποτέλεσμα»…

Ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Πέτρος κρητικός:

«Η θέσπιση του συγκεκριμένου «προσωρινού μέτρου», αλλά διαρκείας τουλάχιστον επτά ετών και «κατ εξαίρεση για την Θεσσαλονίκη» είναι αδικαιολόγητη. Δεν στηρίζεται σε καμιά μελέτη, δεν συνδυάζεται με τοις κατά καιρούς εξαγγελίες της Πολιτείας για ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς και θα επιδεινώσει το ήδη επιβαρημένο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Ουσιαστικά οι λεωφορειολωρίδες καταργούνται».

Δεν χρειάζεται νομίζω ιδιαίτερη ικανότητα για να ερμηνεύσει κανείς τις δηλώσεις αυτές.
‘Το ερώτημα είναι:
Που είναι το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών;
Που είναι η αυτοδιοίκηση με τα όργανα, τους φορείς και τις δημοτικές παρατάξεις;
Που είναι οι κινήσεις πολιτών;
Ποιος θα υπερασπιστεί την πόλη απέναντι στην νέα προσβλητική και καταστρεπτική αυθαιρεσία εις βάρος της Θεσσαλονίκης;

Σχόλια

  1. Den prokeite peri pagosmias prototupias. Stin Gallia epitrepontai ta taxi stis leoforeiogrammes, plironoun vevaia ston ekastote dimo tin shetiki adeia, alloios den mpainoun. Ennoitai vevaia oti oute epivivazoun oute apovivazoun pelates kai apagorevetai fusika to diplo agoi. Poso mallon to triplo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου