ΤΑ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΊΔΕΣ-Η σιωπή των αρμοδίων συνεχίζεται...




Με ένα έγγραφο- καταγγελία προς το Υπουργείο μεταφορών, ο Σύλλογος εργαζομένων στον ΟΑΣΘ κάνει μια πρώτη αποτίμηση των συνεπειών από την απόφαση του Υπουργείου να εισέλθουν τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες.

Τώρα γιατί η ενέργεια αυτή γίνεται από το Σύλλογο των εργαζομένων και όχι από την Διοίκηση του ΟΑΣΘ, αυτό είναι ένα θέμα συνδεδεμένο μα αυτό που γενικά θα ονομάζαμε «εξάρτηση».

Τι λένε λοιπόν οι εργαζόμενοι;

Ότι ο χρόνος των δρομολογίων των λεωφορείων έχει αυξηθεί κατά 30%, ότι η καθυστέρηση οδήγησε στην αφαίρεση ενός δρομολογίου από κάθε γραμμή που κινείται σε λεωφορειολωρίδα,, ότι η μέση ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 6-7 χιλιόμετρα την ώρα!...
Η κατάσταση υποστηρίζουν θα ήταν χειρότερη αν δεν βρισκόμασταν στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου, όπου η κυκλοφορία των οχημάτων μειώνεται από 20 έως 40%...
Άρα καταλήγουν, είναι προτιμότερο να κινείται κανείς με τα πόδια στο κέντρο της πόλης... Καθόλου κακή ιδέα θα έλεγα, αν η αιτία της πρότασης δεν ήταν η συγκεκριμένη.

Και καταλήγουν στην επιστολή τους:
«Το Υπουργείο και το ΣΑΣΘ, είχαν ανακοινώσει την αύξηση του μήκους των λεωφορειολωρίδων, ενώ σήμερα έχουμε στην ουσία την κατάργησή τους».

Λοιπόν, όπως τόνισα και παραπάνω, η επίσημη Διοίκηση του ΟΑΣΘ σιωπά..

Τι κάνει όμως το ΣΑΣΘ; Και για να γίνει ξεκάθαρη η ερώτηση:

Τι κάνει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης;

Δηλαδή ο αρμόδιος φορέας για τις αστικές συγκοινωνίες, στην πραγματικότητα ο αρμόδιος φορέας για τα Μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ο Γιάννης Τόσκας, ο Πρόεδρος του ΣΑΣΘ του οποίου τα γοητευτικά κείμενα ( επί παντός επιστητού, πλην του κυκλοφοριακού ) παρακολουθώ στον «Αγγελιοφόρο» , δηλώνει σχετικά:

« Βρισκόμαστε σε φάση αποτίμησης του μέτρου που επιτρέπει την είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Το ΣΑΣΘ εκτιμά, όμως, ότι δεν μπορούν να γίνουν ενέργειες σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, αν δεν υπάρξει ένα εύλογο διάστημα, ώστε να ελεγχθεί η λειτουργία του συστήματος».

Τι καταλαβαίνετε από την δήλωση αυτήν;

Θα σας πω τι καταλαβαίνω εγώ.

Πρώτον, το ΣΑΣΘ δείχνει να αγνοεί τα στοιχειώδη της λειτουργίας των λεωφορειολωρίδων, την παγκόσμια πρακτική, την πραγματικότητα της Θεσσαλονίκης και δεύτερον παραπέμπει τις εισηγήσεις του ΣΑΣΘ και άρα τις αποφάσεις για την περίοδο μετά…τις εκλογές!..

Αυτά καταλαβαίνω εγώ, με όλη την καλή διάθεση απέναντι στον Γιάννη Τόσκα..

Συμπέρασμα; Η πόλη δεν έχει φωνή, οι φορείς της έχουν αλλοτριώσει τις αρμοδιότητές τους.

Έτσι κι αλλιώς την ίδια στιγμή διαπιστώνουμε πως και η κοινωνία των πολιτών …κοιμάται!..

Άρα;

Υ.Γ.

Επειδή δεν μπορώ να δώσω οποιαδήποτε άλλη εξήγηση στην ακατανόητη σιωπή – σχεδόν συνωμοτική-, αναρωτιέμαι αν πράγματι κάτι άλλο συμβαίνει. Αν δηλαδή, όλοι έχουν πειστεί ότι τα επερχόμενα έργα του Μετρό θα διαμορφώσουν μια δραματική κυκλοφοριακή πραγματικότητα, και άρα οι ανατροπές και οι οπισθοδρομήσεις στις ρυθμίσεις είναι αναπόφευκτο κακό.

Μα τότε θα υπάρχουν μελέτες. Γιατί λοιπόν δεν μιλούν καθαρά και ξάστερα ; Όλοι συνέργησαν ώστε να υπάρχει στην πόλη συντριπτική αποδοχή του Μετρό, άρα και συναποδοχή των «προσωρινών» δυσκολιών!..
Ας βγουν λοιπόν και να το υποστηρίξουν..

Διαφορετικά θα αποδεχτούμε την κλασσική – και δυστυχώς πάντα επιβεβαιωμένη ερμηνεία, δηλαδή τα πελατειακά παιχνίδια και τίποτε άλλο!..

Σχόλια